B-day in Sydney

18 oktober 2015 - Sydney, Australië

Ik kan het toch niet laten om even een berichtje te plaatsen. Gisteren ben ik aangekomen in Sydney na ongeveer 24 uur vliegen. Dat ging trouwens best snel: 6 films gekeken, gelezen, gekletst, gegeten en een beetje geslapen. Marc (mijn hostdad) stond me in Sydney al op te wachten samen met de kids; Sudeep (7) en Sajjan (5). Het zijn drukke baasjes, maar heel erg grappig! Het appartement is heel mooi en erg groot. Ik hrb een ruime kamer en ik deel een badkamer met de jongens.

Vandaag is het mijn verjaardag! We hebben thuis gewacht tot Deepi (hostmom) thuis was van een conferentie in Canada. Daarna zijn we samen met Matilde (een Frans meisje die in de weekenden oppast) uit lunchen gegaan. Na de lunch hebben Marc en ik gewinkeld, waaronder een Australische simkaart voor mij! Op whats app ben ik op mijn Nederlandse nummer bereikbaar. Ook heb ik van hem rijlessen gehad, aan de linker kant van de weg! Wooow wat is dat wennen zeg!  Marc zegt dat ik na een week gewend zal zijn. Laten we het hopen haha. Na de boodschappen zijn we naar vrienden gegaan waar we pizza hebben gegeten en als toetje... een chocoladetaart met een kaarsje erop! In een keer uitgeblazen!

Na het eten heb ik afgesproken met Joel (een Australische vriend) in de stad. We zijn naar (natuurlijk) the harbour bridge en the opera house gegaan! Deze had ik beide gister al vanuit het vliegtuig gezien waardoor ik echt het gevoel kreeg dat ik in Sydney ben! Heel cool om van dichtbij te zien.

Na al deze indrukken ben ik erg moe geworden en ik ga maar eens lekker slapen. Morgen moeten de kids volgens de timetable die ik heb gekregen om 8 uur op school zijn, dus ze moeten om kwart voor 7 op, dus ik rond kwart over 6. Dit geldt ook voor de vrijdagen en op dinsdagen, woensdagen en donderdagen start de school om 9 uur.

Weltrusten Nederland! Ook al is het daar mog maar keart voor 2 haha.

Xx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nancy:
    Hoi jarig zusje van me,
    Fijn om te lezen dat je het er goed naar je zin hebt en dat ze goed voor je zorgen!!
    Je hebt het meteen druk zo de 1e dagen dat zal IND wel erg vermoeiend zijn al die nieuwe indrukken. Haha links rijden IND lijkt mij ook erg lastig en wennen!
    Slaap lekker meid
  2. Bertie:
    18 oktober 2015
    Wow wat leuk allemaal en gaaf omschreven.
    Toppie geniet ervan
  3. Albert:
    18 oktober 2015
    Slaap lekker na deze eerste dag.En bedankt voor het brericht
  4. Yvon:
    18 oktober 2015
    Hey zusje wa leuk zeg allemaal. Super dat je zo leuk en warm ontvangen bent. Slaap lekker en we spreken elkaar nog. Veel succes morgen op je eerste werkdag

Xx yvon, dirk en natuurlijk een poot van sammie
  5. Marjon:
    Super mooi!! Jaloers!!
  6. Manus & Yvonne:
    18 oktober 2015
    Je ligt waarschijnlijk al in de je nestje...maar toch nog even 'Van harte gefeliciteerd met je verjaardag'.
    Toch bijzonder om je eerste verjaardag Down Under te vieren.
    Hopelijk was het een gezellige dag.
  7. Manouk:
    18 oktober 2015
    Veel plezier in Australië tante inge
  8. Ingridvermunt:
    21 oktober 2015
    Wat een belevenis. Geniet ervan, mijn vader vond Sydney een geweldige stad.