Naam:
Foto’s:
222
Video’s:

Over mij

Hoi, ik ben Inge Jansen, afgestudeerd aan de Pabo en toe aan een avontuur. Vijf jaar geleden heb ik in Salou stage gelopen in de toerisme. Ik studeerde toen Recreatie en Toerisme. Het half jaar dat ik daar heb gewoond was super. Ik werkte bij Cataventure, een Nederlands bedrijfje dat catamaran trips en jeep safari's verzorgde. Samen met twee andere Nederlandse studenten woonde ik in een klein huisje en werkten we met de jeeps. Mijn taken waren vooral toeristen ophalen bij de hotels en kantoorwerkzaamheden.

Na mijn Salou-avontuur ben ik ingetrokken bij mijn toenmalige vriend waar ik vier jaar bij heb gewoond. Na een relatie van ruim zes jaar zijn we uit elkaar gegaan en ben ik weer bij mijn ouders gaan wonen.

Over mijn reis

Een aantal maanden geleden kwam ik op het idee om op een verre reis te gaan. Mijn relatie was net over gegaan, ik was bijna afgestudeerd aan de Pabo en een toekomstige baan in het onderwijs zat er nog niet in. Al snel kwam ik bij Travel Active terecht. Zij bieden verschillende programma's aan om naar het buitenland te gaan. Na een oriënterend gesprek op het hoofdkantoor had ik besloten dat ik au pair wilde worden in Australië. Door au pair te worden, kan ik het reizen en werken met kinderen combineren, wat voor mij perfect is! Na een half jaar au pair te zijn geweest, wil ik gaan rondreizen. Gelukkig doe ik dit niet alleen maar samen met Marieke, mijn ex-studiegenootje en goede vriendin.

Bezochte landen

Ik heb 1 land (1%) bezocht: