Beware, Inge goes down under!

15 oktober 2015 - Gemert, Nederland

Morgen is het zover, Marieke en ik vertrekken naar Australië! Het moment waar we zo lang naar uit hebben gekeken is bijna aangebroken.
Afgelopen week heb ik het druk gehad met afscheid nemen van mensen. Zaterdag heeft Marieke haar afscheidsfeestje gegeven wat erg gezellig was en afgelopen dinsdag heb ik zelf mijn afscheidsfeestje/verjaardagsfeestje gehouden. Iedereen bedankt voor het komen en voor de gezelligheid. Het was super! Vanavond hebben we met het gezin een 'tapasavondje' gehouden, jammie!
Morgen vliegen we om 11.45 uur vanaf Amsterdam Schiphol naar Kuala Lumpur. Na ongeveer 12,5 uur komen we aan en daar zullen onze wegen uit elkaar gaan. Ik zal zaterdag rond 20.15 uur (Australische tijd, kwart over 11.15 uur Nederlandse tijd) aankomen op Sydney Airport. Hier zal ik worden opgehaald door mijn hostdad.
De spanningen nemen stiekem toe, vanavond zal er niet veel geslapen worden maar gelukkig zit ik genoeg uren in het vliegtuig..;)