'Neem me mee'

22 april 2016 - Sydney, Australië

Wat een raar gevoel. Morgen vliegen Manon, Marieke en ik naar Auckland, Nieuw Zeeland! De afgelopen maand hebben Manon en ik nog volop genoten van Sydney. Zo hebben we een leuk paasweekend gehad (Manon had zelfs paaseitjes voor me verstopt), zijn we naar de Eastershow met mijn kids, naar het Zwanenmeer in het Opera House en naar Jervis Bay (witste zandstrand van de wereld) geweest. Het toetje van de Vapiano mocht natuurlijk niet ontbreken in ons laatste weekendje Sydney, witte chocolade cheesecake met crispy en salted caramel saus, te lekker! Ook hebben we veel voorbereidingen getroffen voor onze NZ reis.

Ondanks ik mega veel zin heb om te gaan reizen, ga ik mijn kindjes wel heel erg missen. De afgelopen twee weken hebben we veel tijd met elkaar doorgebracht omdat ze nu vakantie hebben. Zo zijn we naast onze vaste bijles uurtjes naar Kung Fu Panda 3 geweest, veel schatten gevonden (geocachen), een bezoekje gebracht aan Manon en James, gesprongen en geklommen bij Skyzone, naar het Australisch museum en het Powerhouse geweest en hebben we thuis veel gespeeld. Wat ga ik die kleine engeltjes/monstertjes missen, maar gelukkig zie ik ze nog een keer over 1,5 maand. De nieuwe au pair is er nu een week, wat het heel lastig maakt voor de kids. Ze hebben enorm naar mij toegetrokken, zij mocht niks doen van ze. Ik ben zelfs het huis uitgevlucht om haar een kans te geven. Ik ben heel benieuwd hoe ze het bij haar gaan doen, maar dat zal vast wel goed komen.
Deze laatste week was erg druk, nieuwe au pair inwerken, nog veel skypen en alles inpakken. Gister zijn Marc, Sudeep, Sajjan, Mina (de nieuwe au pair) en ik uit eten gegaan als afscheid. Japans! Jam! Helaas kon Deepi er niet bij zijn. Gelukkig had zij vorige week een aantal dagen vrij waardoor we nog veel samen hebben kunnen doen, zoals koffie drinken.

Morgen om 09.50uur (01.50uur in NL) stappen we het vliegtuig in op weg naar een nieuw avontuur! Ik zal niet vaak wifi hebben, waardoor het contact met NL wat lastiger wordt. Spannend, een hele andere manier van leven maar ik heb er heel veel zin in. See yeah!

'Neem me mee-marco borsato'

1. Nicole:
    Hey Sis,
    Ik wens je een goede en veilige reis, pas op jezelf, blijf goed kijken en ontdekken, omarm het avontuur en geniet van iedere seconde die je krijgt! - "Love life"
  2. Nicole ter Hoeven:
    Geniet ze!
  3. Lotte:
    22 april 2016
    Heel veel plezier met het reizen! Maak er wat van en tot 6 Augustus op Schiphol xx
  4. Ellen:
    22 april 2016
    Hè wijfie...have fun en geniet van alle mooie dingen die je in dit nieuwe avontuur mee gaat maken en tot 6 Aug want dan ga ik je helemaal plat knuffelen
  5. Ingridvermunt:
    22 april 2016
    Mooi terug kijken en nu op pad voor een nieuwe uitdaging. Geniet ervan
  6. Nancy:
    22 april 2016
    Hey sis ik hoop dat je een super gave rondreis gaat beleven en dat het maar snel 6 aug is dat we je weer in onze armen kunnen sluiten op Schiphol,want gvd wat we missen je enorm!! Ga genieten meis ik hou van jou xxx
  7. Yvon:
    23 april 2016
    Hey zusje hoorde net dat je goed bent aangekomen in nieuw zeeland!lekker genieten nu want time fly's when you having fun!!!!
    Tot over 104 dagen want bij jou is het al zondag haha.

Xx yvon
  8. Marjon:
    24 april 2016
    Geniet van deze 2e uitdaging, Inge!!
    Pas goed op jezelf!! En een hele mooie tijd. Groetjes Marjon